Op 5 April geeft ik een workshop over “Social Media in Vastgoed” georganiseerd door Management Producties. Je vind het programma, en je kunt je inschrijven op deze site.

Nu weet ik veel over social media en die 1,5uur krijg ik prima gevuld, maar ik vind het ook altijd prettig om goed in te kunnen spelen op wat er speelt in de branche.

Ik ken de vastgoed branche een beetje, ik kom uit een aannemersfamilie, mijn vader was – voor zijn pensioen – leraar bouwkunde, en mijn broer werkt als project ontwikkelaar. Als consument heb ik ook wel een idee over de huizenmarkt en door mijn werk heb ik de nodige kennis over de invloed van bijvoorbeeld het nieuwe werken (“HNW”) op veranderende behoefte aan kantoren en flexplekken. Maar ik ben geen vastgoed expert.

Samen weten we meer dan 1

Ik wil dan ook een beroep op jullie doen om met mij je kennis en vragen te delen over de vastgoed branche. Ik heb hiervoor een apart twitter account aangemaakt @BrickBites waar je alle vragen, opmerkingen en links kunt doorsturen. Mocht je iets lezen en het snel naar me willen doorsturen, gebruik dan de tag #BricksBites en ik zie het vanzelf. Nog niet op twitter? Dan kun je me ook mailen of een bericht achter laten op deze pagina.
Uiteraard zal ik de tweets doorsturen en ik zal t.z.t. hier op mijn blog ook een samenvatting plaatsen.

Alvast bedankt en wellicht tot 5 april

Leave a Reply

